A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada, 32,8%-a folytat tudatos marketing tevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4%-át fordítva rá.
Az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikro-, kis és középvállalkozások, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak, mint azok, amelyek nem - ezek a legfontosabb megállapításai annak a felmérésnek a kis- és közepes vállalkozások marketing tevékenységéről, mely 2009-ben készült.
A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8%) folytat tudatos marketing tevékenységet. Ez az adat azért is megdöbbentő, mert rámutat, hogy a mikro-, kis és középvállalkozások még mindig nincsenek tudatában a marketing jelentőségének. Holott, az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikro-, kis és középvállalkozások, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak, mint azok, amelyek nem alkalmaznak marketinget.